Fresh start

Jag möblerar om i mitt rum just nu. Eftersom mitt rum tydligen är någon slags allmän passage har jag nu ställt min skärmvägg mellan min garderob och dörren, så nu har jag 2 kvadratmeter mindre, men ett mer privat rum iaf. Så otroligt jobbigt att inte kunna känna att man får vara ifred någonstans...! Gaah. Jag längtar så himla mycket tills Carro och jag flyttar! :)

Jag funderar på att köpa frisörschampoon, för gud vad lent mitt hår vart efter frisörbesöket! Det lär vara värt det i längden, de är dyrare, men mycket drygare och håret mår bättre! Men det får vänta, för det är, som sagt, dyrt!

Nu ska jag äta något, har inte gjort det på hela dagen, bara badat och städat. Tjipp!



Kommentarer:
Postat av: Carro

Jag har fortfarande kvar mitt Kerastasé schampo som jag köpte i juli, jag använder det iofs inte varje dag eftersom jag sover hos Nils på helger å så. Men det känns ändå väldigt drygt eftersom man bara använder typ en klick lika stor som en 5:a.. =)

2009-09-20 @ 22:32:57
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback