Söndag

Det har varit en bra och dålig helg på samma gång. Jag hoppade in på jobbet på lördagen och efter det mötte jag upp Sara för film- och tacokväll! Vi kollade på några How I met your mother-avsnitt och sedan även på Baksmällan. Så himla roligt att ha en kompis här hemma :) '

Idag var jag och Carro på lägenhetsvisning. Angående det så ska jag berätta mer om det en annan dag, men det är lite tidigt att skriva om det på bloggen känner jag. Sedan fick jag följa med Carro hem och det var väldans mysigt! Det blev tacos igen, (inte mig emot, det är så himla gott!) och mys med hundarna i TV-soffan. Det ska verkligen bli så himla kul när vi flyttar ihop, wiie! :D

Imorgon går mitt tåg till Stockholm klockan 06:02. Jag känner verkligen inte för att lämna Göteborg just nu, men jag har inte så mycket till val. Men det är bara tre dagar kvar på min Stockholmstid, så jag är snart hemma igen. Nu ska jag sova, alldeles för sent, men bättre det än aldrig ;)

Tänker på dig ♥



Kommentarer:
Postat av: Dinmamma!

Måste du åka till gbg på fredag då? kan du inte hoppa av i kil och komma hit med Max? Snälla ra...

2009-10-01 @ 01:24:46
URL: http://minmammas.blogspot.com/
Postat av: Dinmamma!

Asså hallååe! Nu är det faktiskt dax att typ uppdatera den här bloggen asså. "Söndag" asså hallåå! Det är ju typ fredag nu eller nåt, typ såe

2009-10-02 @ 00:33:39
URL: http://minmammas.blogspot.com/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback