Älskade vän!

Titta här vad jag fick i posten när jag kom hem från Stockholm! Ett långt brev och ett jättefint armband som verkligen är SÅ jag! Inte så svårt att gissa vem det var ifrån, Becca såklart!



Så då tog jag ett Becca-bild, nämligen ett "Såhäääär glad blev jag då!"-kort!



TACK Becca! Du hade verkligen inte behövt köpa något åt mig, herregud! Du är en så himla fin vän, jag vet inte vad jag hade gjort utan dig! Jag saknar dig så himla mycket och peppar järnet till den 20:e när vi ses igen!! :D ÄLSKAR DIG! ♥



Kommentarer:
Postat av: Carro

Vilket jättefint armband! =)

Och du Elin är en underbar vän! Är så himla glad att jag fått lära känna dig! Nu ser jag verkligen fram emot att få flytta ihop med dig! Vi kommer ha så jäkla roligt! =D Haha!

STOR KRAM!!

2009-10-04 @ 22:43:07
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Becca

Varsågod min sötis! :D Du är bäst, jag vet inte vad JAG skulle göra utan DIG! Jag älskar dig! <3

2009-10-04 @ 22:44:45
URL: http://thebecca.blogg.se/
Postat av: Mari

Vilket fint armband!

2009-10-04 @ 23:19:46
Postat av: sofi

verkligen, jag är gladast i världen över att vara hemma en stund till! det är konstigt det där, att man aldrig kan uppskatta något innan det är för sent, eller vad man ska säga. hur går det med lägenhetsletandet förresten? :) du har inga tips på var man kan leta förutom boplats, blocket, GP, SGS och studentlya va? attans att det ska vara så svårt det här med boende. jag vill ha, NU! :c

2009-10-05 @ 14:41:41
URL: http://sofiback.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback