Dagens I-landsproblem - För stor dator

Elin säger (19:48):
 GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH blir galen!!! kan inte skriva normalt här
 så sjukt äckeltrångt på bussen!!!!!!!!!!!!
linn säger (19:48):
 hahahah  
linn säger (19:49):
 mcket folK?
Elin säger (19:49):
 sitter innanför Max, så jag måste liksm vinkla ner skärmen för att komma till rätt avstånd med händerna-tangenterna
 så jag ser inte skärmen när jag skriver
linn säger (19:49):
 hahaha. ja just det, du har megastor dator
Elin säger (19:49):
 jaa!!
 morr



Kommentarer:
Postat av: Carro

Haha! :D

Ha nu två underbara lediga dagar! Vi syns i veckan gumman!

Kram!

2009-05-31 @ 20:40:40
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback