Ställd

Jag blir så fast i vissa saker att jag blir helt ställd när jag inte kan använda dom längre. Ett bra exempel är spotify. Jag ville lyssna på en viss skiva med Arctic monkeys, men den fanns inte på spotify. Jag visste verkligen inte vad jag skulle göra!? Jag fick tänka efter ett bra tag innan jag kom på att jag endera kunde spela upp musiken med vlc (ja, jag har faktiskt låtarna på datorn(nej, jag har inte orkat ladda hem winamp (yeay, detta är en parantes i en parantes i en parantes)) eller lyssna på myspace eller youtube till exempel. Vad händer? Hahaha.



Kommentarer:
Postat av: Anonym

fint med arctic monkeys

2009-06-21 @ 23:11:12
Postat av: Din mama

Första varningstecknet på att du håller på att bli gammal är när man inte längre fixar de gamla vanliga tekniska prylar man har runt sig.

:))

2009-06-22 @ 00:38:18



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback