Otursdag?

För det första så slutade våra kortmaskiner att fungera på jobbet, vilket innebär halv katastrof i en butik i Femman i Göteborg! Jag försökte ringa till två olika servicenummer, men den ena hade stängt pga röd dag och skulle inte öppna förrän på måndag igen och den andra jag ringde hade ingen utbildning på maskinerna! Typiskt! Kunderna var faktiskt ganska förstående trots allt, problemet var ju bortom vår kontroll, så de fattade väl att det inte var någon idé att klaga (även om en del gjorde det i alla fall... men så är det ju alltid).

Inte nog med det, utan jag har även hunnit med att:
- Välta samma två lådor med tester två gånger i rad
- Snubbla över mig själv
- Snubbla över kartonger
- Snubbla över kartongerna igen
- Snubbla över dörren till kassaskåpet
Allt detta under mina sex arbetstimmar. Hur lyckas man!? Haha!

Carro hade otur hon också, hon råkade nämligen lägga en parfym för mycket i en låda, så vi kunde varken stänga lådan som var ovanför helt eller få upp den undre igen, eftersom parfymförpackningen hade lagt sig i vägen! Efter många om och men lyckades hon faktiskt få ut den, med hjälp av någon lång metallgrej tror jag. Det var en himla tur att vi ändå skulle göra en  ny test på just den parfymen, för då var det ju bara att ta den från den trasiga kartongen, så det löste sig smidigt!

Jag har gått med ett leende på läpparna hela dagen för det är så himla komiskt att när sånt här väl händer, då händer verkligen ALLT samtidigt! :D



Kommentarer:
Postat av: Carro

HAHA! :D Ja det var minst sagt en intressant dag! :D

2009-06-08 @ 21:23:47
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback