30/7 - 09

Det är Beccas 20-årsdag idag och tyvärr kommer jag inte träffa henne, men det tar vi igen med råge den 7:e, eler hur!? :D

Idag jobbade jag 9-17, känns skönt att komma hem och fortfarande ha hela kvällen framför sig. Det gick sjukt snabbt att jobba, så när jag satt på vagnen hem kändes det som att jag bara varit inne i centrum och vänt igen! Jag fixade i alla fall bussbiljetter inför nästa helg, värmland here i come! Längtar så himla mycket.. :)

Jag hade för övrigt med mig en matlåda med makaroner och en Uncle Ben-sås som var jättestark.. Jag satt i lunchrummet och mina ögon tårades och jag började snörvla, så de andra trodde säkert att jag börjat gråta eller nåt, haha!

Förresten hade vi en kändis i butiken igår, självaste Amy Diamond med tillhörande famij! Hon var jättemycket sötare på riktigt än vad jag trodde. Kanske var för att hon inte var så sminkad som på tv eller något. Jag fixade i alla fall en autograf åt min 10-åriga kusin, så nu blir jag nog poppis, hähä ;)

Planen för kvällen är annars att äta, kolla på tv och laga ett par matlådor inför fre-lör!
Dagens tv-guide ;)
# 20:00 Supersize vs superskinny
# 21:00 Design: Simon & Tomas
# 21:55 Fringe
# 23:00 Seinfeld / # 23:00 Navy CIS
# 23:30 Seinfeld
# 00:00 CSI / # 23:55 2 1/2 män # 00:25 How I met your mother



Kommentarer:
Postat av: Carro

Vad gött att jobbet gick fort! :)

Härligt med fullspäckad tv kväll! För mig blir det OC hela kvällen, medans jag passar hundarna!

:)

2009-07-30 @ 22:12:10
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: Din mamma

Dä va att e redi tös dä såm sträver å jör matneste å ta mä te jåbbe! tökker åm dej/kram

2009-07-30 @ 22:31:34
URL: http://minmammas.blogspot.com/
Postat av: Linn

haha amy diamond av alla :D

2009-07-31 @ 18:37:07
URL: http://thelinn.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback