Jordgubbar

Jag gjorde ett riktigt fynd idag. Tre liter svenska jordgubbar för 50 kronor, det är inte dåligt! :D Jag har ätit upp två liter redan, det är ju så himla gott! Ska äta det till frukost imorgon (med flingor och mjölk, mumma). Jag jobbar 10:30-19:30 imorgon vilket innebär att jag missar nästan allt solljus ute. Men vad gör det när jag har världens mysigaste arbetskompisar med mig inomhus!? INGENTING alls!

På söndag ska jag träffa Becca som då är hos sin pappa i Partille. Det ska bli så himla skönt, jag saknar mina tjejor så himla mycket! Nu blir det sovdags, natti!

Edit: Tryck ctrl+F5 så ser du nya headern :)



Kommentarer:
Postat av: Din mamma!

Hoppas gubbarna var goa. Själv har jag har varit och sett/hört på Korn...fy faan sicken skit! Tacka vet ja Depeche Mode dom var bra dom. :))

2009-07-05 @ 01:27:05



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback