Sömnlös i Partille

Inatt vaknade jag runt klockan 04:10 och kunde inte för mitt liv somna om. DRYGT! Igår sov jag nämligen till 16, så det är väl därför antar jag. Jag är fortfarande sjuk sedan en vecka tillbaka, så det är det som spökar.Blir töligt att hålla sig vaken till elva-tolv ikväll, men det blir jag väl tvungen till för att vända rätt dygnet.

Åååh, vi har en så himla fin lägenhet, ni skulle bara veta! Ska fixa värmeljus och ta bilder under dagen så ni får se hur vi har det! Annars är väl dagens planer att städa, utforska Partille centrum, laga vår första riktiga måltid (vi har käkat mackor och pizza i två dagar nu, haha) och sedan få vår första besökare! Det är nämligen så att Pernilla kommer hit ikväll, det ska bli mysigt :D Jag har inte träffat henne sedan Arvikafestivalen tror jag.. Det blir det ändring på nu :)

Nu ska jag förbereda brakfrulle, ha det!



Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det var jättefint och jääätteeeegoooda scones! (Mer sånt!) ;D

2009-01-29 @ 15:40:27



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback