Fredagen den trettonde

Ja ni! Idag är det den beryktade otursdagen, och vad ska vi då hitta på? Jo, vi ska ut och festa... Kan det gå annat än fel? Hähä. Becca och Mari kommer och hälsar på oss ikväll, det ska bli roooooooligt! Jag gjorde precis en otroligt fin karta till Becca så att hon vet när hon ska gå av bussen. Jag är stolt!




Edit: ÅÅÅH vad sur jag blir på mig själv!!! Jag skulle söka ett jobb som verkade som klippt och skuret för mig och idag när jag går in är annonsen borta!! NOOOOOOOOO!



Kommentarer:
Postat av: Becca

Vi kommer ha så kul!!!! :D Skit i att det är fredagen den trettonde! :P Och kartan var det absolut vackraste jag sett i hela mitt liv! :D

2009-02-13 @ 14:13:43
URL: http://thebecca.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback