Filmerna vi såg i lördags

 

BOLT - 6/10
Den här otroligt söta filmen rekommenderar jag starkt! Det är den roligaste filmen Disney har kommit med på väldigt länge och den är verkligen sevärd! Lite annorlunda koncept blandat med de vanliga klyschiga stunderna, men säg en Disneyfilm som inte är sådan liksom. Bäst i filmen är den galna hamstern, han är lätt min Disney-favvo!



ANGUS, THONGS AND PERFECT SNOGGING - 5/10

Skulle gissa på att målgruppen är tjejer i åldrarna 11-17 år, det är verkligen är en typisk tonårsfilm. Trots det gillar jag den, filmen är mysig, pinsam och rolig att se på. Jag vill se uppföljaren! Filmen är baserad på en serie böcker om 14-åringen Georgia Nicholson skriva av Louise Rennison.



DRIVING LESSONS - 2,5/10
Detta är en mystisk film om en tvångskristnad pojkes övergång till vuxenlivet och självständighet. Jag tyckte att Rupert Grint gjorde en mycket blek (haha fattar ni, han är ju blek, hahahahha fattar ni?? vavvava?? åh jag är så rolig, bleeeeeek, hahaha) insats under första halvan av filmen, men sedan blev det som tur var bättre. Filmen i sig är lite för platt för att vara riktigt bra, den röda tråden är inte riktigt med hela tiden, men men.

Nej nu jävlar blir det sängen, bloggade enbart för Bajs-Linns (hehe skoja, inte) skull. God natt!



Kommentarer:
Postat av: David

Tyvärr glömt numret :/ kolla om man kan få hem en gratis från deras hemsida, annars stod det faktiskt inte så mycket som intresserade mig i den, deras kurser kostar ju runt 50.000 typ :P

2009-02-02 @ 13:51:51
URL: http://versatile.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback