Stockholm

På söndag åker jag till Stockholm för att jobba under september. Det är personalbrist där uppe , så det är därför jag ska hoppa in och hjälpa till. Det ska bli väldigt spännande att se hur de jobbar i den butiken och hur det är i Stockholm överhuvudtaget! Jag är väldigt nervös, även om det har minskat påtagligt sedan i lördags, när jag fick reda på detta. Det är en stor chans för mig så det ska bli väldigt kul! :) Eftersom jag kommer jobba heltid så får jag arbetsbyxor nu, så på onsdag/ torsdag blir det lite shopping för min del ;)

6 ½ dagar kvar...



Kommentarer:
Postat av: Becca

Lycka till Sötnos! Det kommer gå så jävla bra för du är bäst!!

2009-08-24 @ 22:58:32
URL: http://thebecca.blogg.se/
Postat av: Mari

LYCKA TILL! Jag måste få hälsa på dig i Stockholm ;D Kramar

2009-08-25 @ 15:45:05
Postat av: sofi

lycka till! :)

2009-08-26 @ 08:05:23
URL: http://soofii.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback