Mama, I'm comin' home

.. fast tvärtom, mamma kommer hem till mig! Moahaha.. Jaja, hon är i alla fall på väg hit nu! Jag har precis kollat klart på dagens Seinfeld och plockar undan lite på mitt rum :) Imorgon ska vi gå på stan och jag ska försöka hitta vita jeans till jobbet och höststövlar! Har spanat in ett par på Din sko (personalrabatt i Femman ftw!), men jag skulle vilja till Deichmann (tysk lågprisbutik med snygga skor)också. Problemet är att de inte har någon samlad lista över butiker, så jag har ingen aning om var sjutton de ligger!? Dåligt faktiskt! Men vill de inte ha kunder så slipper de väl ;)

Förresten så är det klart att jag kommer bo på hotell första natten i Stockholm och sen på ett vandrarhem. Hur bra som helst kommer det bli! Jag ser verkligen fram emot den här månaden! Årets andra äventyr blir det. Det första var att flytta till Göteborg och jag hoppas att detta blir lika lyckat för Göteborg har jag inte ångrat en sekund! :D

Nu ska jag kolla på CSI och bädda klart innan mami kommer! Hare gött!



Kommentarer:
Postat av: Becca

Jag ska till Deichmann imorgon har jag tänkt, finns ett i Stuttgart! :D Och jag såg att det var som på Skopunkten, att om man köper två par skor så får man 50 % på ena! :D

2009-08-28 @ 14:12:28
URL: http://thebecca.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback