Hemlisar

Jag har verkligen fullt upp fram till nästa helg, och det är så himla roligt! Jag ska bland annat sy en innerklänning till en genomskinlig klänning jag har. Den är egentligen till för att vara strandklänning, men jag vill ha den på Beccas fest! Just nu funkar det inte eftersom den är som snyggast om man inte har bh under! Den har liksom "triangel-bh" fram och rätt så urringad rygg. Så jag har köpt tyg och tråd men knappnålar fattas. Detta kommer bli ett rätt stort projekt eftersom jag inte har någon symaskin, så allt får göras för hand! Jag har en ganska bra uppfattning om hur jag ska göra i alla fall, det är ju en bra början. Sen om det blir bra eller inte vettefan! Men jag har en backup-klänning då ;D

Ni anar inte hur mycket jag längtar HEEEEM! Hemhemhem till mitt underbara Karlstad och till mina ännu mer underbara vänner och familj! Jag känner mig så himla lycklig eftersom jag vet att det inte är så lång tid kvar, och den här veckan kommer gå sjukt snabbt. På fredag 07.55 sätter jag mig på bussen hem ♥

Eftersom jag älskar ordning och reda har jag gjort en fin planeringslista! Lite censurerad, men ändå ;)

Idag:

x Snabbdusch & fix
x Ner på stan och köpa bl.a. knappnålar
x Göra rent alla make up-penslar och tvätta necessären osv.
x Hemlisar

Måndag:
x Jobb 9-19
x Hemlisar på lunchen

x Middag med bästa jobbtjejerna

Tisdag-Torsdag:
x Jobb 12-17
x Hemlisar


Fredag:
x Buss astidigt och mer hemlisar
x Beccas fest!

Lördag:
x Sista hemlighetsmakeri-dagen
x Lugn middag, hähä :)


Söndag:
x Max och jag firar 1 år och 7 månader tillsammans!

Måndag:
x Tillbaka till Bästkusten



Kommentarer:
Postat av: Din mamma

Jag tycker om min sprudlande hemliga dotter! KRAM

2009-08-02 @ 19:30:13
URL: http://minmammas.blogspot.com/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback