Glöm inte era borstar!



Här har ni mig, mina nya örhängen (hehe) och en flaska rengöring till make up-borstar! Jag har alltid någon finne i ansiktet, jag kommer liksom aldrig undan helt och det kan ju faktiskt mycket väl vara just för att jag använder skitiga penslar när jag sminkar mig, så nu jäklar ska det bli ändring! Jag köpte en foundation från i.d. Bare Minerals för ett par dagar sedan på Kicks, och hon som hjälpte mig (utbildad hudvårdsterapeut) berättade att hon gjorde ren sina borstar en gång per vecka och att hon äcklades av tanken på att det bildas så mycket bakterier i dem om hon inte gjort det på länge! När jag hörde detta skämdes jag rejält eftersom jag inte gjort ren min puder/rougeborste sedan jag köpte den, för ca 1-2 ÅR sedan?? xD Hahhaha!  Den här flaskan kostade bara 59 spänn och lär vara en väldigt bra investering. :)

Visst är mitt hår långt förresten? :D



Kommentarer:
Postat av: Din mamma

Hej!

roligt att det var reklam för kvalster under dagens blog! hahaha! Hur fungerar sprayen? Tar den död på bakterier direkt eller ska borsten sköljas i H2O efter man sprayat? långt hår_jaa. Fina örhängen och Grattis på namnsdagen!

-Jo jag vet att det inte är idag men vi kan väl säga att vi är kvitt, för ingen har grattat mig heller?/Kram

2009-08-01 @ 22:19:51
URL: http://minmammas.blogspot.com/
Postat av: Din mamma

Hur ofta byter ni tandborstar eller finns det en spray till dom att köpa? Var finns er tandborste? Nära toastolen? Mysigt. :)

2009-08-01 @ 22:22:13
URL: http://minmammas.blogspot.com/
Postat av: Carro

Vart köpte du den? :)

2009-08-02 @ 21:00:59
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback