Presentplanering

Idag är den andra november och jag har faktiskt målat lite med mammas oljepasteller, det blev två lite underliga tjejer. De är helt sneda, men jag tycker att det är charmigt.

Den här söta myströjan från Lindex ska bli min mormors 80-årspresent. Jag tror att jag ska passa på och köpa den i Göteborg om två veckor, när jag ändå ska shoppa järnet med mina tjejpolers.

Imorgon blir det upp i ottan för att ta bussen till Töcksfors och ännu en veckas jobb. It never ends! Ibland känns det väldigt hopplöst. Usch. Tycker nästan det skulle vara värt att sjukanmäla mig imorgon, men nej, jag behöver verkligen pengarna.

Nej, nu ska jag försöka slita mig från datorn ett tag, jag har nämligen försummat min stackars pojkvän till förmån för bloggdesign den här helgen. Fy på mig, dålig flickvän!

Kvällsmat nu då, nattinatti!



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback