Rocky Horror

I skrivande stund sitter jag hemma hos pappa i Forshaga, Värmland. Har ganska nyss vinkat av Max som skulle till skolan. Själv ska jag tillbaka till Göteborg idag. Jag, Linn och Becca ska faktiskt på tv-inspelning ikväll! Det är ett nytt program som heter "Jag vet vad du gjorde förra lördagen" som går ut på att deltagarna ska gissa hur de själva reagerar i olika situationer, men det finns en twist, nämligen att de i nämnda situationer varit hypnotiserade. Hm, ja. Det låter ju sådär lagom trovärdigt, men jag tror att det blir väldigt kul i alla fall :D

Helgen har spenderats med min mysboll. I lördags var vi, Affe & Sofia på Rocky Horror Show på Scala. Det var väldigt anorlunda eftersom det var en show där publiken var involverad! Vi fick skrika "idiot" och "slampa" åt två av karaktärerna, snäppa med en gummihandske, ta på oss partyhattar (jag var pirat..AAARRR) och dansa flera gånger. Det var riktigt kul! Max kompis Robert var ju med och spelade gitarr i orkestern också, riktigt duktiga var de allihop :)

Nej nu blir det duschen, tjipp!



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback