Accessorize

Den här grymma affären har öppnat i Nordstan! Jag och Carro var därinne en sväng för att köpa födelsedagspresent åt Shideh och det var ju riktig tur att vi inte hade fått lön då, för man vill verkligen ha ALLT! Min absoluta favorit hittils är väskan på bilden, men den kostar 518kr(om jag inte minns fel), så den är inte direkt prioriterad, om man säger så!

Snygg va!? :D Klicka på bilden för att komma till hemsidan.

Imorgon ska jag jobba 12-17 men innan dess tänkte jag gå och kika lite på stan så det blir upp tidigt i alla fall :) Efter jobbet blir det bio med Carro, myspys :D Vi ska se L.A. Gigolo, ska bli kul. Nu ska jag se på CSI. Ha det gött!



Kommentarer:
Postat av: Becca

Den var snygg, men inte värd 518 kronor! :P Haha!

2009-08-26 @ 10:44:08
URL: http://thebecca.blogg.se/
Postat av: Dinmamma!

öööh? Ska du på bio med carro när jag kommer hem till dig??

2009-08-26 @ 23:31:10
URL: http://minmammas.blogspot.com/
Postat av: Elin

Jag skrev detta igår, så nej, mamma. Haha!

2009-08-26 @ 23:45:33



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback