Ledig dag #2

Vi åt mat i Allum idag. Jag fick en väldigt underlig Thai chicken wrap som smakade filmjölk...(!?) Jag tänkte dessutom vara smart och beställde en stor cola (eftersom drickan alltid tar slut för snabbt när jag äter ute) till maten... Och stor var den, minst(haha) sagt! Den var typ dubbelt så stor som den största storleken McDonalds har! Såhär glad blev jag då:


Jag och den gigantiska drickan


Jag har som sagt köpt kuddar till mitt framtida krypin. Här kommer en bild på dem, måste dock tillägga att de är snyggare i verkligheten eftersom kanten på de två kuddarna "närmast kameran" skiftar i olika färger, ashäftiga!


Köpte även en skitsnygg bikini (inte så snygg på, men det är ju inte direkt bikinins fel, hähä... SKA BÖRJA TRÄNA som sagt) och en midjekort svart wct-tröja/jacka/whatever.



Imorgon är det back to work som gäller, men jag jobbar bara 12-17 så det blir en kort dag med sovmorgon, gött! Ha en underbar dag imorgon sötbollar. :)



Kommentarer:
Postat av: Max

Glassig bikini?

2009-04-29 @ 06:49:59
URL: http://siae.blogg.se/
Postat av: Elin

Är det positivt eller negativt?

2009-04-29 @ 10:27:57
URL: http://beatcontrol.blogg.se/
Postat av: din mamma

Den var jättefin och det är en sådan som man ser väldans brun ut i. :)



2009-05-01 @ 02:34:29



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback