Sovtajm

Ska alldeles strax krypa ner i sängen och somna till Håkan Hellström. Ville bara meddela att jag ska jobba imorgon. Dessutom ska Ida (mitt ex's skånska flickvän) till Göteborg imorgon, så hon kommer antagligen hälsa på mig på jobbet! Vi har aldrig träffats förut, så jag är nervös, haha. Men det ska bli kul, hon verkar vara en mysig tjej.

Mitt humör är bättre nu ifall ni undrar. Vettefan vad som flög i mig förut. Jag brukar inte gå runt och störa mig på ALLT annars, men det gjorde jag tyvärr idag, usch. Eftersom mitt PMS-jag bara träffat Linn idag har det gått ut över henne, förlåt söto! Men nu är jag snäll igen och jag ser fram emot imorgon!



Natti!



Kommentarer:
Postat av: IDA

Är också nervös :> Känner mig lite cool som är omnämnd i din blogg :$

2009-03-19 @ 06:14:29
Postat av: Linn

Jag förlåter dig :D Snart är det din tur att drabbas av mitt humör, det jämnar nog ut sig ;D haha

2009-03-19 @ 10:59:23
URL: http://thelinn.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback