Lördag

Efter många om och men (vi gick om varandra på msn och jag hittade inte min mobil) mötte jag Becca i Allum där vi handlade mat på Maxi inför kvällen. Det blev färskpasta och baconröra (den vi gjorde hela tiden i Töcksfors i höstas).


Här ser ni husmor herself!

Det blev gott och vi vart proppmätta! Efteråt kollade vi på Jag vet vad du gjorde förra lördagen på trean. Var jättekul trots att vi redan sett det en gång, det var nämligen det avsnittet där vi agerade publik som visades. Becca och jag sitter näst längst till vänster på tredje raden nerifrån (på läktaren bakom familjemedlemmarna i soffan). Linn däremot blev flyttad till raden nedanför oss för att hypnotisören tydligen var tvungen att sitta på just hennes plats, haha.

När programmet var slut såg vi på två filmer. Det blev Donkey Punch (en b-thriller som var ganska underhållande) och Slumdog millionaire. Den sistnämda handlar om Jamal, en kille från slummen som kommer med i den indiska versionen av "Vem vill bli miljonär?". Den var riktigt bra, se den!

När filmen var slut var datorns klocka plötsligt 03:12! Vi blev lite chockade och undrade hur fan det hade gått till men så kom Becca på att det är vårdagjämning, så man ju ska ställa fram klockan en timme.. Haha! Det blev dock ännu senare än så för vår del, vi pratade hela natten! Det märks att vi inte har träffats på länge.. Vi är ju vana att umgås dagligen i och med att vi gick i samma klass i sex år. Sedan bodde vi tillsammans i höstas, men nu träffas vi knappt överhuvudtaget, tyvärr. Det blir väl så i den här åldern, alla flyttar hemifrån, börjar plugga eller drar utomlands. Det gäller att ta tillvara på de tillfällen man får att träffas! :) Älskar dig, Ettan!



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback