"God" morgon

Jaha. Jag har betalat 350 spänn för att göra ett stort jävla prov under en hel dag och så hittar jag inte min linjal. Bye bye Högskoleprov vt-09. Visst, jag kunde ha gått dit och försökt ändå, men jag tänker inte riskera ett sämre resultat. VARFÖR kunde jag inte ha tänkt på det här igår istället!? 350 kronor... Jävligt dyrt för att sitta hemma och göra inget en hel dag!

Är ganska lättad på ett sätt också.. Känner att folk runt om mig har jävligt höga förväntningar på mitt resultat som jag inte vet om jag kan leva upp till. Jag vet att de menar väl (de tror ju på mig), men det är inte så kul att höra "Jag tror att du kommer få 1,4" (av tre olika personer) när man redan är nervös. Medel i Sverige ligger på 0,9 (tror jag iaf) och jag känner inte att jag skulle vara något särskilt smartare än medel så..

USCH. Nu kommer jag att gå runt och ha dåligt samvete för det här :(

Edit: Haha, man kan ju nästan se det som att jag betalade för att slippa.. xD



Kommentarer:
Postat av: Max

Men går du inte för en linjal!!! lol. Needar man inte gymnasie-räknare för provet föresten?

2009-03-28 @ 14:58:56
URL: http://siae.blogg.se/
Postat av: Elin

Och för att jag inte pallade :( Man får inte ha med sig räknare öht.

2009-03-28 @ 15:35:31
URL: http://beatcontrol.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback