Fyra...

Fyra filmer jag kan titta på om & om igen:
(brukar inte se på filmer flera gånger särskilt ofta direkt, men om jag måste välja)
1. Lejonkungen!
2. Sagan om ringen-trilogin
3. Monsters inc.
4. Juno

Fyra tv-serier jag gillar:
1. How I met your mother
2. Grey's anatomy
3. Scrubs
4. Las Vegas

Fyra platser där jag varit på semester:
1. Rhodos
2. Portugal
3. Tyskland
4. Danmark (jag var liten okej)

Fyra sajter jag besöker dagligen:
1. Hotmail
2. Blogg.se
3. Facebook
4. Platsbanken

Fyra senaste människor jag träffade:
(Förutom randoms)
1. Becca
2  Linn
3. J på jobbet
4. N på jobbet

Fyra ställen där jag inte trivs
1. Stockholm
2. Torsby
3. Där det är kallt
4. Töcksfors

Fyra "måsten" i handväskan:
1. Plånboken
2. Mobilen
3. Busskortet
4. Nycklarna

Fyra saker jag längtar efter:
1. Sommar!
2. Min fina pojke
3. Nästa löning
4. Egen lägenhet



Kommentarer:
Postat av: Linn

haha Töcksfors :D femman på den delen måste ju vara vägen mellan Karlstad och fabriken xD vill aldrig åka där igen!

2009-03-30 @ 01:25:04
URL: http://thelinn.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha så jävla sant xD

2009-03-30 @ 01:27:30
URL: http://beatcontrol.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback