Söndag

Idag har jag jobbat, städat lägenheten och haft filmkväll här hemma! Det har varit en väldigt bra dag, jag är ASNÖJD! Min nyfunna vän A. (passaro) och jag såg Slumdog millionaire (som båda visserligen redan sett, men den är värd att se om!). Efter detta hann jag "How I Met Your Mother"-frälsa honom också, yeay! Nu hoppas jag att han suitar up ordentligt :D

Imorgon är jag ledig och ska börja flytta saker till mitt rum på Guldheden. Det känns riktigt bra, men lite nervös är jag. Det ska bli kul att se rummet igen, jag har en känsla av att det kommer vara mindre än jag minns det, höhö. Time will tell.

Jag blev sugen på att se alla säsongerna av HIMYM igen, så nu ska jag se s01e02 innan sömnen tar mig.
Godnatt!



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback