Dagens plus och minus

PLUS
+ Jag har en biljett till Muse i Stockholm i höst! :D :D :D :D :D
+ Jag fick nycklarna till rummet idag! Så på måndag blir första inflyttningsdagen, då ska jag åka dit med lite grejer hade jag tänkt! Nästa helg kommer mamma och Roland och hjälper mig med sängen, skrivbordet och så (de tar med sig en liten TV och en 120-säng till mig också, JIPPIE! :D).
+ Jag klarar mig ändå fram till klockan sex på en halv ostmacka till lunch. Tur det med dagens händelser.

MINUS
- Har haft ont i halsen några dagar nu, men idag vaknade jag snorig också, inte kul. Dessbättre gick det värsta över runt lunch.
- Stod i kö på Swedbank i 40 minuter innan det blev min tur. Så säger bankkvinnan att jag bara hade kunnat ringa telefonbanken egentligen... Suck. Varför kan de inte berätta sådant när man är där första gången!?
- Blev på grund av detta tvungen att kasta i mig min lunch (hann inte med mer än att slänga i mig en halv macka medan jag sprang genom Brunnsparken tillbaka till jobbet igen)
- Rev upp mina strumpbyxor på en varuvagn innan lunch och hade inget reservpar, så jag har fått skämmas lite idag. När jag gick hem var det en kvinna som verkligen kollade på mitt ben med avsmak, haha! :D
- Har inte hunnit hämta ut min älskade Muse-biljett ännu, får fixa det på måndag så att jag kan slappna av! Det känns lite som att det inte är säkert att jag ska dit när jag inte har en biljett i handen.


Nu tänker jag utmana er alla att lägga upp en bild på er själva som små! Här kommer mitt bidrag, jag var väl cirka 1 år eller nåt, haha! Taget i stugan i Lysekil :)




Kommentarer:
Postat av: sofi

haha, jag känner igen grejen med trasiga strumpbyxor. egentligen har jag inget problem med det själv - skulle gladeligen kunna gå runt med trasiga strumpbyxor varje dag. men what's up med tanterna som ska ge en onda ögat bara för att man gör det? de borde skaffa sig ett eget liv osv. :D



till var i göteborg är det du flyttar förresten? du har säkert sagt/skrivit det nånstans, men det där med minnet är ju inte 100 alla gånger.

2009-06-05 @ 21:49:32
URL: http://soofii.blogg.se/
Postat av: IDA

Trasiga strumpbyxor är extremt jobbigt. Och tråkigt att köpa.Ingen lägger märke till om man har nya strumpbyxor. :@



Ska genast göra ett inlägg med ungdomsbilder, roligt. Jag känner inte igen dig på bilden, tror jag. Pyttelite, kanske. :>

2009-06-05 @ 22:05:38
Postat av: Linn

men naaw :D

2009-06-07 @ 20:13:47
URL: http://thelinn.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback