"Nyårslöften" - Update

Skrev ju mina nyårslöften för 2009 i bloggen och tänkte att en liten uppföljning är på sin plats...

Jag stryker tre löften (f.d. #4 är för självklar, f.d. #6 vet jag inte om jag kommer ha råd med och f.d. #7 är avklarad) och lägga till tre. Jag ser inte de här punkterna som nyårslöften längre, utan som delmål för 2009.

#1. Motionera en gång i veckan
#2. Se mina serier utan svenska subs och läsa böcker på engelska (jag har glömt bort för mycket engelsk grammatik).
#3. Rengöra ansiktet VARJE kväll och sluta klämma finnar
#4. Kontakta sjukgymnast och börja träna upp ryggen
#5. Fylla i tatueringen
#6. Gå och lägga mig i normal tid, vilket innebär INNAN 01.00.
#7. Sluta vara en sån jävla tidsoptimist
#8. Plugga körkortsteori

Hittils har jag hållit* #1, #2 och #3. WOHO!

*med hållit, menar jag att jag inte har brutit dem så grovt att jag fått dåligt samvete för det (jag får dåligt samvete väldigt lätt, ska ni veta. :>



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback