I'm bringing sexy back, yeah!

Idag har jag faktiskt motionssimmat med en drös tanter och farbröder. Solade och bastade också, så nu känner jag mig nästan som ny människa(nej, inte skrynklig, röd, liten och ful)! Fick en smärre chock när jag stod i den gemensamma duschen och fick se en tant med, inte bara lite, hår på ryggen. Jag har inget emot kroppshår överlag men där går min gräns... Blööh!  Lyckades för övrigt glömma min bikini där också, bra jobbat, Elin. I och för sig är den för stor (Tack, Becca för BH-skolan på nyår, moahaha), men ändå, jag har ju ingen annan.

Imorgon (idag) ska jag dra runt på stan och bland annat besöka IKEA, fixa busskort och lämna mitt CV överallt. Wish me luck! Nu blir det till att hämta en macka och se på ett scrubs-avsnitt innan jag somnar!



Kommentarer:
Postat av: Becca

Det var så lite så, BH-skolan alltså ^^

2009-01-08 @ 00:41:53
URL: http://thebecca.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback