Dagens...

...vill ha: En gratis lägenhet med all inclusive i Göteborg, tack
...klädsel: Gråa jeans, vit t-shirt med tryck och grå munkjacka(som jag fick av Max)
...frisyr: Luggen uppsatt med en hårnål, resten utsläppt
...händelse: Fick äntligen bilder på lägenhet nr.2. Den var jättefin, såklart.
...låt: "Mitt Gullbergs Kaj Paradis", lyssnar mycket på Håkan nu, för jag blir så Gbg-pepp!
...planer: Fixa med lägenhetsplaner och pengar och sånt där. Byte av bloggdesign också.
...saknad: Becca! Får träffa henne på torsdag, längtar! :)
...sämsta: Att jag är lat? Hehe.
...sjuka: Den hemlöse mannen på busstationen som stämde om gitarren utan att röra strängarna ens, han bara tittade på dem och stämde efter det(?) :D
...drog: Att bloggdesigna
...favorit: Munkjackan jag ärvt, den är sjukt mysig
...köp: Godis och PowerKing
...godis: Lösgodis, sourcream &onion-stjärnor och kinderchoklad <3
...humör: Belåten, nervös och stolt
...ord: Överhuvudtaget, eller "ÖHT!"
...roligaste:
"Heeeeee heeeeeeee", "Fan vad arbetslöst av dig!" "Kan inte du skaffa en ponny och säga att den MÅSTE absolut med för ingen annan vill ta hand om den?"
...bild:





Kommentarer:
Postat av: Beccis

Du er söt

2009-01-14 @ 03:09:25



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback