Well, well, well!

 

Så ja, anledningen till att jag tapetserade in badrummet var att jag inte ville spilla hårfärg på teakgolvet. Såhär blev resultatet, jag älskar att vara mörkröd i håret! Färgen är egentligen något ljusare än första bilden och något mörkare än andra, haha.

Anledningen till att jag uppdaterat så dåligt är att min pojkvän har varit här under helgen och då är det kvalitetstid som gäller! Vi har kramats, handlat, lagat god thaiwok, kikat på tv & kollat på Björn Gustafssons dvd. Bra skit!

Vi gjorde tacos idag innan Max skulle iväg. Men det blev bra och jättegott till slut. Och det blev mycket över, så nu har vi mat för flera dagar här, både tacos och wok.



***

Nu ska Linn och jag också dra in till stan eftersom Max glömde det viktigaste, nämligen sin biljett, här. Haha! Jag som trodde att jag skulle slippa åka in til stan idag...



Kommentarer:
Postat av: Becca

Fint det blev :D

2009-02-08 @ 22:18:49
URL: http://thebecca.blogg.se/
Postat av: Max

Om man spärrar upp ögonen och lutar sig bak, med huvudet ut, då ser man GALEN UT! O__O

2009-02-08 @ 23:01:10
URL: http://siae.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback