The best of the best

Max säger (01:58):
älskar dig, du är min värld! god natt<3


Min Max är en så otroligt fin människa och han får mig att må så himla bra! Jag är så stolt över att ha honom som min pojkvän! Det senaste året har varit mitt jobbigaste och bästa på samma gång och han har funnits där för mig hela tiden. Vi har bott nära varandra, vi har bott tillsammans i tre månader och vi har haft långdistansfårhållande, allt under ett år, haha. Just nu bor vi så långt ifrån varandra vi någonsin har gjort (Jag i Göteborg och han i Karlstad) , men det funkar. Allt går om man bara vill, och vilja finns det gott om i vårt förhållande :)

Saknar dig massvis, älskling!



Bilden är gammal men fin :D



Kommentarer:
Postat av: paulina

Sv: Ja jag vet. Tyvärr är det så att folk får inte upp ögonen förrens det händer en själv. Som min närmaste kompis bröt nacken för någon vecka sedan och är nu förlamad. Och precis som du säger, sådant tänker man aldrig på förens det drabbar en själv. Och nu står man här.. Så det är verkligen synd att inte fler ser hur illa det verkligen är men misshandlade kvinnor och liknande. Kram paulina

2009-02-28 @ 14:47:45
URL: http://plinaandersson.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback