Go' och gla' - Linnsey Fla'

(Tänk kexchoklad, hahaha xD)

Jag är så nöjd och glaaaad :D Jag är nu sambo med en av mina bästa vänner Linn(hon är f.ö. den vän jag har känt längst, vi har känt varandra sedan vi gick i femman) och det är så himla mysigt! Innan vi flyttade ihop trodde jag ärligt talat att det skulle bli tufft att bara ha en person att prata med "på riktigt" om man säger så, men det går väldigt bra! Än har vi inte blivit tjuriga på varandra och det har redan gått en vecka sedan vi flyttade ihop!

Kanske är det lugnet före stormen; vår egen lilla smekmånad innan det riktigt jobbiga "äktenskapet"? Vem vet? Well, den som lever för se, vi tar en dag i taget. Nu känns det riktigt bra i alla fall, jag är hemma (kan inte betona det nog mycket) för första gången på fem år, och jag är lycklig. Jag ser fram emot varje ny dag med min roomie och jag lyckas faktiskt leva i nuet och inte i framtiden, som jag brukade. Det känns oerhört bra. Tack Linn, du är en ängel med rocker-attityd ;D <3 Langar en söt bild på oss från vårt gemensamma födelsedagsfirande -05, haha!  Förresten, Linns blogg hittar ni HÄR.


Vilka snyggingar! Vi var ju faktiskt ganska lika back in the days, men får fler kommentarer om det nuförtiden, haha. Vissa tror till och med att vi är tvillingar :'D

Nej, nu ska jag sluta hamra på tangenterna så att jag inte håller Linn vaken hela natten. Bye!



Kommentarer:
Postat av: sara

aaaaw :D

2009-02-01 @ 14:29:08
URL: http://magnumclassic.blogg.se/
Postat av: Linn

Du är också en ängel Elin :) Din rock-attityd kan du dock förbättra om du frågar mig ;D Och vad sägs som att ha smekmånader? Typ fem..?

2009-02-02 @ 03:28:57
URL: http://thelinn.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback