Lördag natt

Idag stängde jag butiken för första gången. Det var nervöst och jag fick ringa chefen en gång, men efter det gick det fint! Jag är så stolt över mig själv! :D Gick ut därifrån med världens bredaste leende på läpparna, haha! GÖÖÖTT!

Imorgon öppnar jag, det ska bli skönt, jag gillar att vara först på plats, då vet man om vad som hänt under dagen och har lite koll liksom. Imorgon spelar det i och för sig mindre roll eftersom vi bara är två som jobbar^^

Angående min lilla mini-följetong "Rummet" här på blogggen har jag nästan bestämt mig för att tacka nej faktiskt... Anledningen till det är dels att det inte finns någon ugn och dels att jag inte har råd med dispositionen om jag inte lånar pengar av någon, och det är något jag helst vill undvika. Imorgon måste jag svara!

Jag måste börja träna eller något också, det är INTE OKEJ LÄNGRE! Allt jag gör är att sitta still och äta en massa skit. Morr.



Kommentarer:
Postat av: ida

träna är nästan ett fult ord :(

2009-04-19 @ 09:34:30
Postat av: Carro

Vad duktig du är som klarade det första gången! =D

2009-04-19 @ 13:51:56
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback