Tuesday

Idag har jag jobbat mellan 12-17. Stod mest i kassan men jag har också hjälpt till att beställa nya varor. :) Efter jobbet fixade jag födelsedagspresent åt min mamma, som jag ska slå in och skicka iväg imorgon. Efter det åkte jag hem och åt  min goda egenkomponerade korvgryta. Jag har också hunnit med att ringa till min gamla vandrarhemsvärd i Töcksfors(jag bodde på vandrarhem i höstas när jag jobbade i Norge), jag behövde nämligen en referens eftersom jag nu söker ett eget ställe. Han ställde upp som tur var! Det känns bra eftersom jag vet hur nöjd han var, han typ älskade oss eller nåt, haha. :)

Jag börjar förresten få riktigt långt hår! Jag vet inte vad jag ska tycka om det riktigt, jag har haft kort hår i typ 3-4 år nu, så det känns väldigt ovant. Jag har dessutom fått för mig att jag inte passar i det. Jag funderar på att klippa mig, men jag har inte den blekaste om hur.. Har någon något bra förslag?

Dagens soundtrack är Battles med "Leyendecker":



Nej, nu ska jag bloggdesigna lite.



Kommentarer:
Postat av: Max

Jag har ett förslag men du kommer inte lyssna :)

2009-04-08 @ 11:50:03
URL: http://siae.blogg.se/
Postat av: din goa mamma

visst är de skitbra!?/ kram å gla påsk :))

2009-04-09 @ 22:13:04
Postat av: Angie

Om du vågar så kan du gå till Göteborgs Frisörskola för att klippa dig, det kostar runt 80 kr.



http://www.goteborgsfrisorskola.se/

2009-04-15 @ 11:49:59



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback