Lediga dagar

Två dagar på rad är jag ledig nu, det känns himla bra och välbehövligt. Igår hann jag med att baka bröd och scones och dessutom vänta på en spårvagn i 20 minuter, på grund av en krock i Brunnsparken (jag stod som tur var vid Kungsportsplatsen).


Bild från GP.


Mina brön... Hehe.

Sedan har det blivit lite ändringar i framtidsplanerna också, det blir som så att jag kommer bo i Guldheden som inneboende fr.o.m. juni! Känns väldigt spännande och nervöst, men det kommer bli bra. Linn och jag var på Indiska igår och där köpte jag tre prydnadskuddar som var jääääääättefina! Ska hämta hit mitt Indiska-draperi från Forshaga också. Mitt rum kommer bli så fiiiint :)

Idag var den ursprungliga planen shopping + museum + Ikea + tvättstuga, men än så länge har vi bara ätit frukost och diskat/duschat i princip... Så vi får se vad det blir av dagen. Men LEDIG är jag i alla fall! :D



Kommentarer:
Postat av: din goa mamma

vi vill se bilder på rummet och få målande beskrivningar av tapeterna. /kram

2009-04-29 @ 00:12:41
Postat av: din goa mamma

Dina brön ser goa ut. :)

2009-04-29 @ 00:18:10



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback