Det snurrar i min skalle

Jag börjar bli stressad över tanken på att jag inte har någonstans att bo den sista juni...! Jag kollar på blocket efter lägenheter och fick även tips av Jessica på jobbet om en person jag kunde vända mig till. Snällt av henne :) Tydligen kallas han "gubben i lådan" och förmedlar lägenheter  i Göteborg.. Sparar nog det tills jag blir desperat (vilket i och för sig är ganska snart, haha!), det låter riktigt skumt! Tydligen så funkade det så det är definitivt värt ett försök.

Jag råkade somna under en timme nu på kvällen och nu känner jag mig helt borta i skallen. Ska koka nudlar och värma korvgrytan som står och väntar i kylen snart. Jag har fått det ärofyllda uppdraget att fixa min kollega Carros bloggdesign förresten! Det ska bli kul! Har redan börjat lite smått :)

Ha en bra kväll!



Kommentarer:
Postat av: Carro

Det är verkligen snällt att du fixar min design! =D

2009-04-05 @ 23:39:35
URL: http://domkallarmigcarro.blogg.se/
Postat av: partillebo

kolla efter lägenhet på partillebo.se eller akelius.se.Partille är inte så dumt faktiskt.

2009-04-09 @ 10:46:45



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback