3 dagar, 2 timmar sedan jag bloggade

Det ni! Jag har varit hos min pojkvän i de värmländska skogarna i tre dagar och har precis kommit hem till Göteborg igen. Det är så himla skönt att vara hemma ska ni veta! Saknat min Linn har jag gjort också, vi har knappt träffats under de två senaste veckorna. Skönt att prata av sig med sin roomie :)

Jag och Linn har gäster under helgen, nämligen Johanna och hennes kompis Emma! :D Känns bra att få träffa Johanna nu, innan hon drar till USA i ett år! Det är ju helt sjukt! Hoppas att jag kommer ha råd att hälsa på både Becca och Johanna! Kommer sakna er like crazy :(

Själv vill jag bo kvar i Göteborg efter att vårt andrahandskontrakt tagit slut, vilket är sista juni.. Jag har börjat kolla på lägenheter och frågat runt lite, det börjar ju närma sig! Så om du läser detta och kan tipsa om någon som hyr ut rum eller har en lägenhet att hyra ut i Göteborgsområdet vore jag otroligt tacksam! :)

Imorgon blir det upp tidigt för min del, jag ska nämligen öppna butiken så jag börjar klockan 09.
Tjipp! (Som alla TROR att vi värmlänningar säger..)



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback