En sovande pojkvän

Nu har det hunnnit bli den fjärde november och jag ska upp om ungefär sex timmar. Om sex dagar får jag in min andra lön på mitt norska konto och om tio dagar är jag i Göteborg och firar Linn med tjejerna. Tiden går verkligen sjukt snabbt!

Har precis sköljt ur hårfärgen, men jag har inte tittat hur det blev. Om det röda suger har jag en mörkbrun att färga över med, så det ska nog vara lungt, haha.

FAN, jag glömde totalt bort att lägga in ny musik på mp3:n, damn it! Nu måste jag fixa det imorgon, skit också, ännu mindre tid på morgonen.

Jag fick låna mammas oljepasteller, så nu kommer jag ha något att göra i Töcksfors, jippie! :D Jag gillar verkligen ojlepasteller, de är så lätta att måla med! Ska köpa egna så fort jag får min lön. :)

Nä, nu är det dags att sova.



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback