Jag vet vad jag vill!



Gjorde precis 100 frågor av arbetsförmedlingens intressetest. Inte helt överraskande toppas min lista av Bild och form (vadå jävla "En aning"? "Asmycket" snarare). Jag läste lite om de yrken som föreslogs och nu vet jag vad jag vill bli! Eller ja, jag vet tre olika yrken jag verkligen vill jobba som.

1. Art director
2. Grafisk formgivare
3. Dekoratör

Dekoratör är väl det jag minst vill bli av de tre, men det skulle fortfarande vara ett väldigt roligt jobb. Både Art director och grafisk formgivare låter så roligt att jag får fjärilar i bröstet och vill studsa iväg på en regnbåge... Höhö. Göteborg låter rätt bra till hösten :D



Kommentarer:
Postat av: Linn

måste man vara medlem för att göra det där ?

2008-11-23 @ 01:03:21
URL: http://thelinn.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback