In-ut-sprut-slut

Igår hände det för en gångs skull något roligt på jobbet! Det är nämligen så att de har lite konstiga traditioner när någon slutar på vår avdelning, och Carro & Carro gör sin sista vecka nu. Jag stod och skar fileér när en tjej sa till mig att stoppa linjen, och rätt som det är ser jag hur typ 10 stycken av killarna bär ut en av Carrosarna från hängningen och tejpar fast henne vid en stolpe mitt i fabriken! Sedan släpar de dit den andra och lyckas, trots starkt motstånd, tejpa fast henne också. Sedan drog de fram en av vattenslangarna och sprutade ner båda stackars tjejerna! Inge dåligt chockad man blev eller? Haha :D Nu är vi lite nervösa eftersom vi också slutar snart, men förhoppningsvis är det fler än vi som slutar samtidigt, och då blir det nog för krångligt att jaga runt så många personer i fabriken... Hoppas jag...



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback