HEHEHEHEHE

Jag har alltså anmält mig till en kurs på KAU under våren, Webb och grafisk bild. Den går på halvfart på kvällarna så jag kan ha ett jobb samtidigt. Har sökt några randomjobb.

Fördelar med att stanna

Pengar
Inflationen

Fördelar med att åka hem
Jag slipper:
- Ryggont
- Tristess
- Töcksfors
- Att bo trångt

Jag kan:
- Plugga ordentligt inför högskoleprovet
- Ta det förbannade körkortet
- Börja hos en sjukgymnast (ryggen)

ÄLSKLING, JAG KOMMER HEM! <3
____________________________________________

Linn säger (01:45):
.. otroligt tändande att tänka på dom två tillsammans



Kommentarer:
Postat av: Linn

1. Jag skrev Otändande

2. Det är om några andra

3. Tro inte på Elin, inte alls!

2008-11-27 @ 01:59:14
URL: http://thelinn.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback