Det är helg.

Så, min fråga är: var fan håller min pojkvän hus? Jo.. Han schteker omkring på stränderna i Thailand minsann. Inge dåligt avundsjuk jag är eller... Kom hem :( det är så jävla tråkigt och tomt att vara hemma och inte få träffa min Max. Blööörgh. Ska krambomba honom när han kommer hem. Hoppas att han inte läser det här nu.. erhm.. NJUT, älskling, NJUT! ;)

För övrigt möttes jag av en julpyntande Anne när jag klev innanför dörren hos pappa. Eftersom jag älskar att ta fram julen tidigt (brukar vara först i vår krok på gatan med adventsljusstakarna och julgardiner & sådär) kändes det verkligen mysigt att hon var precis likadan! Vi satte på en julskiva och plockade fram tomtar, adventsljusstakar, änglar, juldukar, julgardiner, glitter, halmbockar och gud vet vad. Anne hade till och med en julkrubba!? Fatta vad juligt vi kommer få det! Bestämde mig för att jag ska fira jul hos pappa i år. Det blir nog väldigt bra det! Pappas kompis B. kommer traditionsenligt dan före dopparedan och gör julskinka med pappi och på julafton kommer Annes supersöta mamma. Vi ska koka knäck och göra marsipangodis :) Någon helg innan jul ska jag stöpa ljus med Max mamma också! Det ska bli så mysigt alltihop! Julstämning för hela slanten! Sedan hjälper det ju otroligt att veta att man ska sluta på fabriken också, haha.

Det är så sjukt vad tiden går snabbt. Nu har vi bara tre veckor kvar att jobba innan vi är fria! Jag kommer ihåg när vi bara hade jobbat tre veckor, fy fan, vad jag HATADE det här jobbet. Det känns fortfarade inte okej, men jag hatar det inte. Jag har lärt mig väldigt mycket under den här tiden och jag är väldigt glad att det blev av. Ännu gladare är jag för att få åka hem, men men. :D

Nästa vecka är jag ledig både måndag och fredag, så jag har två långhelger framför mig, gött som fan! Två av de här tre veckorna har jag en garanterad plats i "packen" (nej, inte en "pack" på engelska som typ wolfpack, utan som i packa-kycklingfileér-i-gula-tråg-packen...) som det heter, eftersom jag onödigt nog (hahaha) ska bli upplärd vid den maskinen. Det är nice.

Imorgon fyller Mårr-Mårr 80 år och det ska minsann firas! Så då drar jag till Arvika och stannar där resten av helgen. Puss och hej, tack för mig.



Kommentarer:
Postat av: Max

Hörde jag krambombar?!

2008-11-29 @ 13:38:48



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback