3/11 - Dagens lista

DAGENS RESA: Till sjukhuset med R&M för att hämta mamma på jobbet och sedan åka vidare ner till affärerna.
DAGENS MAT: Hemmagjord kebab med mos
DAGENS PERSON: Alla i min familj
DAGENS LÄTTNAD: Att jag slapp jobba
DAGENS JOBBIGASTE: Klä på mig? haha, nej, men lite dåligt samvete för att jag inte jobbar.
DAGENS MÅSTE: Somna tidigt
DAGENS VILL HA: Ett roligt jobb, snälla
DAGENS VILL GÖRA: Färga håret
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, stort orange/rosa/brunt linne från Indiska, halsband och svart kofta.
DAGENS SMINK: None
DAGENS FRISYR: Utsläppt/fett som fan
DAGENS PLANER: Färga håret, måla med oljepastellerna, packa
DAGENS SAKNAD: Åren jag längtade bort
DAGENS BÄSTA: Att få slappa
DAGENS ROLIGASTE: Älskling
DAGENS MISSLYCKANDE: I are bad girlfriend..igen :$
DAGENS DROG: -
DAGENS BEHOV: Tid! Herregud, jag kan inte få nog av att bara vara och inte behöva skära kycklingfileér
DAGENS KÖP: Hårfärg (röd :o)
DAGENS GODIS: Lösgodis
DAGENS HUMÖR: Ganska lugn och glad blandat med lite ångestfylld inför imorgon..
DAGENS PLAYLIST: För upptagen för musik.
DAGENS DUSCH: efter färgningen lär jag duscha, såattehm.
DAGENS PARFYM: Min sexiga svett-doft
DAGENS HÄNDELSE: -
DAGENS TRÅKIGASTE: Mina tankar
DAGENS FINASTE: Min familj
DAGENS SJUKA: Hela jag
DAGENS MÅENDE: Rätt bra, tackar som frågar!



Kommentarer:



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback