Söndag kväll

Max är sjuk och sover, men jag är pigg. Det blir inte roligt imorgon eftersom han har lagt sig till med den goda vanan att gå upp halv åtta varje vardag... Men å andra sidan kan jag ju faktiskt släpa mig upp och hinna köpa godis innan tjejerna kommer och hämtar mig vid halv elva-tiden. Har laddat upp med mer julmusik, så den här veckan lär det spelas en hel del sånt på vårt lilla rum :D

Känner mig duktig, jag har köpt julklappar till alla utom till min låtsassyrra. Ska beställa polkagris-shotglas (se bilden) som hon ska få.


Jag älskar nät-shopping! Enkelt, smidigt och man behöver inte ens lyfta rumpan från stolen. Så bäst :D Men nu måste jag lugna mig med shoppandet faktiskt... Det är rätt osäkert hur jag ska få in pengar i vår, och på grund av lån, skatt, diverse resor och teknikköp har jag inte så mycket sparpengar. Satsar på att lägga pengarna på att skaffa körkort i alla fall :) Det måste verkligen bli av!

Nu blire sängen.
Natti!



Kommentarer:
Postat av: Linn

BRA! så får jag en chaffis :D (så kan jag sluta köra)

2008-12-15 @ 02:16:04
URL: http://thelinn.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback