Skänk en tanke till de behövande...

Slovorg | Stealer of Soap and Children säger (01:07):
var på DH under helgen

Slovorg | Stealer of Soap and Children säger (01:07):
hade med mig migrän medecin och fick riktigt illa migrän


Slovorg | Stealer of Soap and Children säger (01:07):
så tog när det gjorde ont. märkte vid slutet att jag överdosat med cirka 2-3 tabletter om dagen


Slovorg | Stealer of Soap and Children säger (01:08):
drog också på mig en förkylning när jag kommer hem mår jag ren skit


E. säger (01:08):
aaw : (

Slovorg | Stealer of Soap and Children säger (01:08):
så tyckte att jag skulle sluta ta smärtstillande för ett dygn iaf

E. säger (01:08):
jo det låter smart

Slovorg | Stealer of Soap and Children säger (01:08):
men eftersom jag är helt trasig av smärta så äter jag upp ett halv paket choklad glass bra ide?

Slovorg | Stealer of Soap and Children säger (01:09):
nej jag är allergisk mot chocklad och tar sedan smärtstiallande igen och märker att jag är resistant mot det

E. säger (01:09):
XDDD herreguuud

Slovorg | Stealer of Soap and Children säger (01:09):
så nu kör kroppen en hel omvändning på att trycka ut 0.75 liter chockladglass ut ur kroppen samt en överdos på smärtstillande

Slovorg | Stealer of Soap and Children säger (01:10):
och jag ska spy när jag har hosta som fan plus migrän viist låter det underbart?



Kommentarer:
Postat av: Batte

Yay sympati

2008-12-03 @ 01:52:51
Postat av: Anonym

just another attentionhoo

2008-12-03 @ 13:09:16



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback