Knäck utan jul

Hoppade in för Anne i butiken idag eftersom hon skulle fixa nyårskläder på stan. Skönt med lite extrapengar, även om det inte blir så himla mycket på 3½ timme. En annan rolig sak är att jag idag fick ett annat extrajobb på g! Kan inte säga för mycket, men jag ska provjobba någon dag den närmsta tiden i alla fall, så får vi se hur det går sedan! Men det känns väldigt bra, jag är GLAD!

Ska strax åka hem till Internet-lösa Forshaga och städa järnet. Ni anar inte hur sjukt stökigt det är i mitt rum just nu... Kan ju hinta om att det är mycket värre än det brukar vara hos Linn, haha ;D I morgon ska jag vara klar, för då är det nyårsafton och finmiddag med tjejerna hos mig. Trerätters och sakbytar-tema kan ju inte bli fel!

Gott nytt år om vi inte hörs innan dess! :D



Kommentarer:
Postat av: Linn

men du har inte sett mitt rum på ett tag. säg inte för mycket ;P Gött med ett jobb på G, själv har man inte ens orkat söka xD usch

2008-12-30 @ 17:47:25
URL: http://thelinn.blogg.se/



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback