Andra advent

Två veckor kvar på jobbet då! Känns drygt nu, men det kommer med all säkerhet gå väldigt fort, precis som resten av tiden här. Nu gäller det bara att inte avslöja för någon på jobbet att vi ska jobba dag sista fredagen, för då kanske vi slipper undan den offentliga nedspolningen! På torsdag blir det julbord i Norge med ALLA anställda på fabriken (ca 440 pers), får se hur det går... Men mysigt blir det nog. Har hört talas om att det kommer julbakas på vandrarhemmet under veckan också. Det låter jobbigt eftersom vi bor grannar med köket. Men, men, snart drar vi i vilket fall.

Jag har fixat julklappar till rätt många nu faktiskt. Bara några kvar!
Mamma
Roland
Pappa
Anne
Pontus
Mormor
Max
Anton
Hampus
Emilia

Maya - ?
Min "person" - ?  EY, tjejer! Jag har tappat min persons önskelista, så ni måste berätta vad ni vill ha :>
_____________________________________________________________

Tänker på dig.. Du vet ju innerst inne att det är det rätta.



Kommentarer:
Postat av: Tjej 1

JAK FILL HA ÄNN PARPIDÅKKAH!!1!one1!11!

2008-12-08 @ 19:52:35



Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte i bloggen)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback